0728843632 COMANDA TELEFONICĂ (L-V 9-17)

0752843632 WHATSUP (L-V 9-17)

LIVRARE GRATIS COMENZI > 250LEI

Categorii

LIVRĂRI INTERNAȚIONALE

EFECTUAȚI LIVRĂRI ÎN AFARA ROMÂNIEI?Livrări internaționale

Încă de la înființarea noastră din 2011 am primit și onorat foarte multe solicitări din partea clienților care își desfășoară activitatea în afara țării.

Așadar am căpătat multă experiență cu aceste livrări și putem onora și comanda dumneavostră, cu livrare la ușă prin curier, în decurs de câtva zile lucrătoare!

EFECTUAȚI LIVRĂRI ȘI ÎN ȚARA ÎN CARE LOCUIESC EU?

Înainte de a plasa comanda vă rugăm să verificați lista țărilor în care efectuăm livrări:

Austria, Belgia, Bulgaria, Cipru,  Croaţia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Polonia, Portugalia, Marea Britanie, Cehia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ţările de Jos și Ungaria.

Ne pare rău dar nu livrăm în Norvegia, Elveția, Republica Moldova și în alte țări din afara Uniunii Europene deoarece costurile formalităților de export aproape că dublează valoarea produselor pe care ați dori să le comandați. În acest caz vă recomandăm să faceți comanda prin intermediul unei persoane care locuiește în România.

CÂT COSTĂ TRANSPORTUL?

Tariful de transport este de 95 lei pentru țările din zona I și 125 lei pentru țările din zonele II-III.

Zona I

Austria
Bulgaria
Cyprus
Czech Republic
Greece
Hungary
Italy
Malta
Poland
Slovakia
Slovenia

Zonele II-III

Belgium
Denmark
Estonia
Finland
France
Germany
Ireland
Latvia
Liechtenstein
Lithuania
Luxemburg
Netherlands
Portugal
Spain
Sweden
United Kingdom

Ce spun cliențiiCUM EFECTUEZ PLATA?

Puteți efectua plata prin urmatoarele mijloace:

1) Pe site, direct cu cardul, în momentul finalizării comenzii

2) Prin transfer bancar în contul IBAN

  • TIENDA INTERNATIONAL S.R.L.
  • RO59 BTRL 0440 4202 5653 46XX
  • BANCA TRANSILVANIA BUCUREȘTI
  • BIC/SWIFT CODE: BTRLRO22

3) Prin PayPal, folosind pentru transfer adresa: office@tienda.ro

4) Prin WESTERN UNION, MONEYGRAM sau alte sisteme de transfer al banilor de acest tip.

POT PLĂTI RAMBURS LA PRIMIREA COLETULUI?

Din păcate curierul internațional nu vă poate oferi serviciul de plată ramburs, așadar această opțiune nu este disponibilă. Vă rugăm să alegeți una din metodele de plată prezentate mai sus!

DE UNDE ȘTIU CÂT AM DE PLATĂ?

În cazul în care plătiți cu varianta 1 (cu cardul) sistemul calculează valoarea coșului și vă afișează totalul comenzii.

În cazul în care doriți să plătiți cu variantele 2, 3 sau 4 descrise mai sus, mai întâi finalizați comanda alegând varianta "plata ramburs". În acest fel veți putea finaliza comanda fără să fie nevoie să introduceți datele cardului (deși nu putem oferi plată ramburs pentru expedierile în afara României). În urma primirii comenzii noi vom întocmi factura și vi-o expediem prin email. Veți efectua plata conform acelei facturi!

AM DOAR CARD ÎN EURO/GBP, ÎN ACEST CAZ CUM FAC PLATA ÎN RON?

Nu trebuie să vă faceți griji în această privință. Banca dumneavostră va face automat conversia în RON și va retrage de pe card sau din cont suma corespunzătoare în euro sau pounds.

AM PLĂTIT CU CARDUL, DAR AM UITAT SĂ ADAUG TAXA DE TRANSPORT INTERNAȚIONAL, CE POT FACE?

Gasiți taxa de transport  pe link-ul de mai jos, adăugați-o în coș și finalizați încă o comandă doar cu această taxă. Noi o vom găsi și o vom adăuga pe factura dumneavoastră, după care vom preda coletul curierului! Dacă nu știți ce taxă să adăugați vă rugăm să ne contactați!

Link Taxă de transport internațional -95lei (Italia, Cipru, Grecia, vezi tabelul de mai sus)

Link Taxă de transport internațional -125lei (UK, Irlanda, Franța, Belgia, Spania, Portugalia, Germania, vezi tabelul de mai sus)

DE UNDE ȘTIU CÂND ÎMI SOSEȘTE COLETUL?

În momentul expedierii coletului vă vom transmite prin email un număr de urmărire, astfel că dumneavostră veți putea verifica parcursul coletului în fiecare moment.

CUM ÎMI SOSEȘTE COLETUL, TREBUIE SĂ MERG UNDEVA SĂ ÎL RIDIC?

Coletul vă va fi livrat de către un curier al firmei de curierat internațional GLS chiar la adresa pe care ați menționat-o în comandă. Cu câteva ore înainte veți primi un SMS sau apel telefonic prin care vi se va aduce la cunoștință ora livrării. În cazul în care nu sunteți la adresă puteți suna înapoi la acel număr pentru a discuta cu curierul.

MAI AM ȘI ALTE NELĂMURIRI, MĂ PUTEȚI AJUTA?

În cazul în care doriți informații suplimentare vă rugăm să ne contactați prin email la adresa office@tienda.ro.

Vă vom răspunde în cel mai scut timp posibil!

Vă mulțumim!