0728843632 COMANDA TELEFONICĂ (L-V 9-17)

0752843632 WHATSUP (L-V 9-17)

LIVRARE GRATIS COMENZI > 250LEI

Categorii

Prelucrarea si expedierea comenzilor

De obicei comenzile primite până la ora 15:00 de luni până vineri, sunt prelucrate şi expediate în aceeaşi zi. Comenzile primite după ora 15:00 sunt expediate în dimineaţa următoarei zile lucrătoare (datorită faptului că la ora 15:00 deja facem predarea coletelor existente către curieri).  Sâmbăta, duminica și sărbătorile legale (anunțate în prealabil) nu se fac expedieri deoarece curierii nu proceseaza coletele.

Care este valoarea comenzii minime

Comanda minimă care se poate efectua pe Tienda.ro este de 50,00 lei (valoarea produselor, inclusiv eventualele reduceri). Această sumă este necesară pentru a putea acoperi din adaosul comercial a cheltuielilor cu materialele de ambalare și cu munca de administrare a comenzii, împachetare, etc.

Cat costa transportul si cine livreaza coletul

Partenerii noștri de transport sunt:

1. Diverse companii de curierat rapid printre care CARGUS, GLS România, FAN Courier, etc. Indiferent dacă locuiţi într-un oraş mare sau într-o zonă rurală, curierul vă va aduce coletul la uşă în termen de 24 de ore de la expediere. Expedierea nu poate face totuși imediat după plasarea comenzii, din variate motive.

De exemplu, dacă efectuaţi comanda luni seara, vă putem expedia coletul marţi - în timpul programului de lucru - şi curierul vi-l livrează miercuri. Dacă efectuaţi comanda în weekend, vă expediem coletul luni şi curierul vi-l livrează marţi. Nu se percep taxe pentru kilometri suplimentari sau taxe de ramburs. Singurul tarif pe care îl aveţi de achitat este cel din tabelul de mai jos.

Pentru comenzile mai mari de 250 de lei (valoarea produselor) transportul pe teritoriul național este gratuit, indiferent de localitate.

Curierul vă predă coletul la adresa indicată de dv. În caz că nu puteţi fi contactat(ă) se va reîncerca predarea în decurs de 36 de ore. Există posibilitatea să indicaţi telefonic curierului o adresă alternativă din aceeași zonă unde să vi se facă predarea coletului.

 2. Compania Poşta Română. Datorită timpului mare de livrare şi a condiţiilor stricte legate de adresa din cartea de identitate a destinatarului, vă recomandăm să alegeți această modalitate de transport doar dacă ați mai primit colete prin poștă și știți că nu ați întâmpinat probleme! Costul transportului cu Poșta Română este de 5,00lei (valoarea produselor). Pentru comenzile mai mari de 250 de lei (valoarea produselor) transportul prin Poșta Română este gratuit.

Tarife de transport

1. Livrări naționale

Valoare comandă (produse) Transport curier rapid Transport Poştă
50,00 - 149,90 lei 14,00 12,00
150,00 - 250,00 lei 7,00

8,00

peste 250,00 lei Gratuit

Gratuit

2. Livrările internaționale în țările membre EU se fac prin curier GLS la tarife care depind de țară. Livrarea are loc la adresa dv. în decurs de câteva zile lucrătoare. Momentan nu efectuăm livrări în țări ne-membre ale UE!

Vă rugăm să citiți despre tarifele aplicabile și alte informații detaliate referitoare la livrările internaționale aici!

Toate tarifele de mai sus sunt exprimate în lei şi includ TVA.

 

Cum se face plata

1. Plata Ramburs

Pentru coletele aduse de curier, plata se face numerar către acesta în baza unei facturi/chitanţe.

Pentru coletele trimise prin Poștă trebuie să vă prezentați personal cu buletinul și avizul la oficiul poștal de care aparțineți și să plătiți numerar la ghișeu contravaloarea rambursului.

Pentru comenzile ridicate de la sediul nostru  plata se poate face în numerar sau cu card, în baza bonului fiscal.

Plata ramburs este disponibilă doar pentru adresele de livrare de pe teritoriul României!

2. Plata cu cardul

Tienda vă pune la dispoziție plata cu cardul VISA sau Mastercard direct pe site, prin intermediul procesatorului MobilPay. Puteți achita cu card în lei, euro sau alte valute. Dacă plata se face în euro banca va retrage de pe cardul dv. contravaloarea sumei în lei la cursul euro/leu al băncii din ziua respectivă. Nu afișăm prețurile direct în euro deoarece costurile ar fi mai mari pentru dv.

3. Plata prin transfer bancar

Pentru clienţii persoane juridice dar și pentru persoane fizice există posibilitatea plăţii prin transfer bancar în următoarele noastre conturi:

  • RO13 BTRL 0440 1202 5653 46XX (în lei)
  • RO59 BTRL 0440 4202 5653 46XX (în euro)

deschise la BANCA TRANSILVANIA  București (SWIFT/BIC Code: BTRLRO22)

Înainte de a efectua orice fel de plată vă rugăm să ne contactați pentru a vă comunica suma exactă pentru transfer! Coletul va fi expediat după confirmarea plății în cont.

Retururi

Tienda oferă clienților persoane fizice Garanția de  satisfacție de 30 zile din momentul primirii coletului, interval în care puteți returna produsele parțial sau integral, fără a oferi o justificare.

Returnarea se va face cu același curier care a efectuat livrarea inițială. Produsele trebuie să fie ambalate în ambalajele originale, însoţite de documentele de achiziţie, fără deteriorări. Produsele sigilate trebuie să aibe sigiliile intacte (cu exceptia gelurilor pentru unghii de orice fel, care se pot returna desigilate). Din motive de igienă nu vom accepta returul produselor cosmetice pentru ochi,  față, buze și corp, desigilate sau cu urme de folosire. După confirmarea primirii coletelor retur la sediul nostru vom returna contravaloarea produselor prin plăți cu mandat, plăți în cont sau vouchere valorice (la opțiunea clientului)

Produsele deteriorate la transportul către client se vor returna și toate cheltuielile de înlocuire vor fi suportate de societatea noastră (trebuie să ne sesizați deterioarea în scris, pe adresa de email, în ziua primirii coletului menționată pe recipisa de primire).

În cazul în care că doriţi returnarea produselor vă rugăm să aflați procedura exactă și condițiile aplicabile parcurgând paragrafele 8 și 9 din documentul Termeni și Condiții.

Service-ul în perioada de garanţie

Pentru produsele electrice şi celelalte produse care beneficiază de garanţie, service-ul se face la sediul nostru din Bucureşti, str. Maica Domnului nr.49, sector 2. Produsele care fac obiectul operațiunilor de service vor fi expediate prin colet pe adresa sus-menţionată, alături de certificatul de garanție în original. Costurile de transport pentru retur fi suportate de către client, iar cele de re-expediere ale produselor reparate vor fi suportate de către Tienda International. Produsele care nu se pot repara vor fi înlocuite cu produse noi în interiorul termenului de garanţie care va fi prelungit cu durata neutilizării produselor constatate defecte. În caz că produsul care nu se poate repara lipseşte din stoc se va restitui către client contravaloarea acestuia, sau, în baza unei înţelegeri prealabile, va fi înlocuit cu un produs asemănător, urmând ca eventualele diferenţe de preț să fie reglate prin plăţi între client şi Tienda International.

Pentru mai multe detalii legate de aspectele contractuale ale relaţiei dintre Tienda International şi clienţii săi vă rugăm să parcurgeţi documentul Termeni şi Condiţii.

Accesul la informații al publicului

Persoanele interesate pot obține informații cu privire la compoziția calitativă și cantitativă a produselor cosmetice precum și la datele existente privind efectele utilizării produselor cosmetice printr-un email transmis către adresa office@tienda.ro .